80 words to go

Det är ganska frustrerande att jag måste skriva 80 ord till i min essä när jag verkligen känner att jag är färdig med den. Och ja, it turned out pretty good måste jag säga. Så den sista 1,5 timmen har jag bara suttit och försökt komma på hur jag ska utveckla den utan att förstöra den. Jävlars skit också, jäkla ordgräns de sätter, och 10% more or less my ass, tänker då inte ta chansen med 80 ord under rekommenderat. Ska skriva iaf minst 40 ord till innan jag hoppar av pinnen för dagen. När jag är klar här ska jag öppna en öl och se Bones, Into the Wild får bli någon annan kväll, typ imorgon då det inte är tidig morgon dagen efter att tänka på.

Ueh, lutar åt en öl på sjätte våningen först.

Aja, jag ska fortsätta att sitta här nere i lobbyn och lyssna på Linnea som svär åt alla som inte förstår engelska, vi alla grämer oss över att vi är de ända som inte går ut ikväll. Men men. Vi pluggar ju faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0