9.50 pm

Fy fan vilken lång dag detta har varit!
Skola konstant mellan 10 och 5, sen direkt iväg på en två timmars runda till supermarket. Handlade så mycket mat att jag inte lär gå dit igen på många veckor, så jäkla skönt! Har laddat upp med massa massa pasta, havregryn och i veckan ska jag baka foccacia med oliver, så gott!

Presentationen gick okey, ska bli intressant att se vad för betyg det blir för jag har verkligen ingen aning om hur betygsättningen fungerar här, det handlar om att få poäng, jag lär förstå det så småningom, hoppas jag haha.

Nu sitter jag nere i lobbyn tillsammans med ett gäng andra studenter som också pluggar, mycket skönare än att sitta i mitt lilla rum, instängd och ingen space att tänka i. Nej, tack för lite utrymme och oljud, annars går det inte att tänka.

Plugg nu! Bestämde mig nyss för att byta ämne till min essay, så nu lyder frågan: "To what extent do you think that New Zealand’s electoral system meets the goal of ‘one person—one vote—one value’?"

Inte så jäkla svårt, och jag har bestämt mig för att vara klar med den på onsdag vid middagstid. Det blir inga problem, och jag börjar inte förrän två imorgon så jag har gott om tid på mig.

Här är lite bilder från i torsdags när det var dags för home made sushi.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0