cradle of love

Jag väntar på att Esme ska komma ner och hjälpa mig med formateringen av min essä, så jag har ganska tråkigt. I alla fall så försöker jag lista ut om det är utgång ikväll eller inte. Det lutar åt inte, men jag är ganska sugen på det. Onsdag och lördag är de stora utgångsdagarna här (även om de flesta gå ut var kväll) och torsdag är sådär, fredag är ganska dött. Beror på vart man går, att sitta och dricka i någons lägenhet är hur kul som helst. Men i vilket fall som helst så kan det inte bli mer än de två små ölen jag har kvar sen tidigare utgångar, jag ska upp tidigt imorgon!

Annars så visade det sig att Linnea har svenska valsedlar här, så jag ska få en av henne. Så förutom att jag pluggar all världens politik så ska jag dessutom plugga in den svenska, huh. Alltså jag vet ju självklart vad alla partier står för osv, men det känns ansvarslöst att bara rösta för att ha det gjort. Ska jag rösta så ska jag veta mer än bara basics, jag ska rösta av en anledning och ha ett mål med det, så det lär jag göra lite nu i helgen.

.. På tal om fest igen så såg jag att det är utklädningstema på Vesbar (studentbaren) med temat Kick-Ass: Heroes and Villians. Åh, fan att jag inte såg det tidigare. Tur att det kommer upp nya events i den stilen hela tiden. God bless student life.

Så, vad gör man..? Billy Idol ljuder i mina WESC hörlurar (som nu håller på att gå sönder, aaaaaargh) och jag har en tanke om att jogga en runda. Frågan är före eller efter jag lämnar in min essä.. Kanske får jag en snilleblixt under turen, eller så bryter jag benet, hinner aldrig skriva ut det och blir underkänd? Man vet faktiskt aldrig vad som kan hända..

Nä vet ni, jag ska bli klar här, lämna in min essä och sen får jag se vad fan jag gör, jag har hela dagen på mig och det är längesen jag hade så många timmars ledighet. See ya!

Kommentarer
Postat av: Moropics

Nice security code. Does it work?

2011-01-17 @ 16:36:35
URL: http://moropics.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0