everlong

Hej vänner!

Igår var det yogapremiär här i Auckland, och jag ska ta och skaffa mig ett medlemskap där senare i veckan. Efter yogan gick vi och käkade sushi, hur gott som helst. Imorse var det lektion 9-10. Jag var så sjukt trött och ville bara gå och lägga mig, men istället stack jag ut och joggade en runda i kvarter som jag ännu inte sett av Auckland, hur härligt och skönt som helst. Ett perfekt sätt att lära känna en stad på.

Annars har jag varit och fixat det sista med resan till Samoa som jag betalde igår, så nu är det 100% klart.

Jag har lektion igen klockan tre, så innan dess tänkte jag skriva ut lite papper, spåna på en essay och fixa lite lunch. Ikväll ska jag gå till supermarket med Brittany och imorgon ska vi göra sushi tillsammans, gotte!

Men ja, livet flyter på här som vanligt. Mitt internet är helt konstigt så ska försöka byta till ett annat. Ska lägga upp bilder från Rotorua och raftingen så fort jag har fått in dem i datorn och tillgång till propert internet.

Tja, jag har inte så mycket att säga annars. Trött är jag och benen värker från träning, och det faktum att jag har en månad på mig att komma i form är väl inte den roligaste, men är det strand så är det. Tänker ändå inte komma hem till Sverige som en sunk efter år här, icke!

Så, jag återkommer antagligen senare.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0