Exhausted

Fy fan vad trött jag är. Detta har minst sagt varit en intensiv vecka med presentation i War and Peace, essäinlämning i New Zealand Political Studies och prov i States and Nations.

MEN nu är jag klar med allt, nu behöver jag inte tänka något mer på det. Efter 2,5 timmes provskrivning är jag helt hjärndöd, så planen är att gå tillbaka till WSA, äta något och sen sova en stund. Orkar jag ikväll så går jag kanske ut, annars så fyller ändå Mitch 21 imorgon vilket ska firas big time! Congrats man!

Godnatt, nu ska jag gå till Mexico och dö i deras soffa eller något. Ueh.

Är förresten inte helt missnöjd med provresultatet, det blev bättre än jag förväntade mig åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0