Favorit i repris

En bra sak att göra när du är uttråkad, att-göra-listor

imorgon

- upp klockan 9.30
- frukost; gröt och frukt
- morgonjogg
- plugga
- lektion 2-3
- plugga
- gruppmöte 4
- match i North Shore 6

Hmm, kom precis på att det är middag med Samoa gänget imorgon också... Ser inte ljust ut med fotbollen alls, attans. Aja, får se hur det blir med det imorgon. Kanske blir det sen middag. Här händer det trots allt att man lagar middag mitt i natten så inget är omöjligt.

Gotta love student life.

Boy, do I love it.

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig. Dock är det frestande att hänga kvar i Abis rum och lyssna på mexikansk musik som jag inte fattar något alls av.
Nej, ska sluta störa honom, haha.

Och btw, det har Coca Cola Vanilla här. Har dock vetat det ett tag, ville bara nämna det. För er som inte vet så ÄLSKAR jag den drycken. Älskar älskar älskar.

Mother Goose is now officially going to bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0