Fotajävel

Oj, hej igen.

Min fot somnar hela tiden, tänkte bara att det kanske intresserar er att veta det..?

Jag börjar i alla fall bli trött nu, och jag har kommit till insikt att det inte är så smart att skriva på min power point om Kina/Tibet inatt trots allt. Fick reda på idag att jag skulle ha den klar imorgon.. Tur att jag bara har en lektion imorgon då alltså!?

Aja. Jag har en massa massa äpplen och, självklart, kiwifrukter, så jag tänkte göra ett litet fruktfat med "knäckebröd" (det närmsta jag kunde hitta i likhet till knäckebröd, men det fungerar) och keso. Muma. Imorgon ska jag ta en, tro det eller ej, efterlängtad joggingtur. Det roligaste med att jogga här är att jag kan upptäcka nya gator och platser jag aldrig sett förut, spännande! Men imorgon ska jag nog jogga till en underbart vacker park, eller mot utkanten av Auckland. Får se vart jag hamnar.

Så, godnatt på er. Frukt, limevatten och the Bourne Ultimatum kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0