Fri som en fågel

..om nu definitionen av det är de sista finslipningarna innan inlämning ;)

De är galet petnoga här med hur man utformar en inlämning, till exempel så ska vissa saker vara understrukna, vissa kursiva, marginalen ska vara 2,5 osv osv osv. Följer man inte exakt alla dessa får man säknt betyg. Och det är ju inte direkt en större ansträngning att följa dem, men det är lätt att missa, så nu filar jag på min essä och försöker förbättra den så mycket som möjligt.

När jag är klar med det ska jag dra till Esme och se några avsnitt Bones.

Imorgon bitti blir det ingen sovmorgon. I alla fall om jag inte lämnar in min essä ikväll, annars blir det upp vid sju tiden, lämna min essä och sedan börja skriva på mitt prov. Eftersom provet görs över internet kan jag välja tiden själv när det ska göras, jag har dock två timmar på mig att bli klar med det, och det är 60 frågor. Inte så svårt, förväntade mig något värre.

Nä, detta är en riktigt skön dag. Den första på ett tag nu utan många timmars plugg eller jobb, eller både och för den delen. Dock skulle jag inte tacka nej till att jobba ikväll, väntar ihärdigt på att de ska ringa upp och säga att jag får mina 20 timmar i veckan i baren. Det hade inte alls varit illa nej.. Men, det gäller att ha kalla fötter, jag vet att jag förtjänar jobbet och att jag har gjort bra ifrån mig där.

En liten tanke som har slagit mig här, på tal om ingenting alls, är att kiwis (nyzeeländare) tenderar att gå runt barfota eller i flipflops. Mitt i vintern! Överallt? Haha, ganska underligt folk, men älskvärt ändå!

Ciao

Och btw, lite fina bilder från landet lagom

 

















Jag har inte så jäkla många bilder på datorn.. Så det finns massor av er som inte finns med här, men ni ska veta att jag saknar er! För att inte tala om alla ni som jag gått i skolan med och träffat varenda jäkla dag i tre år, jag saknar er och hoppas att ni har det bra allihopa!

Och vart kom alla bilder på Elin ifrån? Haha, jag älskar att hon dyker upp i alla mappar, var vi fastklistrade de sista veckorna hemma? ;)

I love you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0