Friday night

Denna fredagen blev inte helt illa trots allt.
När jag kom hem efter att ha skrivit provet kom jag fram till att det vore bättre att piggna till istället för att sova, så jag stack ut och joggade vilket faktiskt hjälpte hur bra som helst!

Annars har jag käkat lite och avnjutit en Radler, och strax ska jag vidare mot 13e våningen och dricka en öl till. Det lutar åt en smärre utgång ikväll, typ en öl och sen hem. Vill ju vara i form inför imorgon, hehe.

I övrigt har Esme, Brittany, Memo och Abi stuckit iväg för att åka skidor, och det känns så ensamt nu när dem är borta. Inte konstigt iom att vi ses var dag, de är ju min familj här! Det är tur att det finns så otroligt många människor att umgås med här; är det en sak man aldrig blir så är det ensam, det är en sak som är säker.

Så nu ska jag kila upp till lägenheten igen, hämta en öl och transportera mig ytterligare fem våningar uppåt, och sen får vi se vad kvällen leder till.


Jag och Memo på International Student party på Brooklyn Bar för några veckor sen, någon dag innan vi åkte till Rotorua.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0