fun facts

Det finns en del saker där hemma som jag saknar här, som tex

- Knäckebröd
- Lingonsylt
- IKEA
- H&M

Jag drömde till och med för några nätter sen att jag hittade gigantiska paket med Wasa knäckebröd och gissa om jag blev lycklig?

Annars så finns det annat här som man inte finner hemma, såsom

- Coca Cola Vanilla
- Drinkar ute för 50 spänn (dyrt!)
- Shorts mitt i vintern

Och en sak som är roligt med detta stället är att när man går över gatan och en bil kommer, så bromsar de inte in utan gasar. Schysst med tanke på att hälften av alla som är här inte kan lära sig att deras trafiksystem är tvärtom? Haha, jag bara väntar på att jag ska trilla av pinnen här på grund av trafiken.. Men det är bättre nu i alla fall, det känns mer naturligt för var dag som går, och jag börjar undra hur svårt det kommer bli att köra när jag kommer hem igen. Förmodligen inte så illa trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0