God morgon Sverige!

Här är klockan tio över fem på kvällen, och hos er är hon tio över sju på morgonen.

Jag har precis avklarat dagens sista lektion, och om två timmar cirka ska jag gå till supermarket och fylla på lagret. Skall även köpa div saker för att underlätta min (inte ännu existerande) organisering av skolpapper.

Just nu är jag på public library för att skriva ut lite papper som jag behöver inför helgen. Denna helgen är det jobb på fredag och annars plugg som gäller. Jag har bestämt mig för att om jag skriver klart mina uppgifter till War & Peace samt kommer halvvägs på en essä ska jag ge mig själv en liten reward.

Vill ju inte heller behöva tänka på skolarbete när jag ligger på stranden på Samoa, hehe. Sen veckan efter mid break är alla skriftliga uppgifter avklarade, vilket innebär att resterande tid av terminen endast är prov och grupparbeten, så gött!

Som jag skrev innan idag ska jag lägga ut bilder från allt som har hänt den senaste tiden, ska även försöka sno lite bilder från Noho Marae (hade inte med min kamera, dumt nog).

Åh, jag är så trött just nu. Har skrivit ut ca hundra sidors kursinformation som jag ska jobba med i helgen. Ikväll ska jag köpa allt jag behöver för att isolera mig på rummet ett par dagar;

honung till teet
äpplen
brieost
öl
post-it
eclairs liqorice
knäckebröd, om de nu har det här

..och lite annat smått och gott. En mapp ska jag även investera i.

Har dessutom köpt lite rediga träningskläder. Ett par supersköna tights från Reebok, underbara att träna allt möjligt i (eller bara ha på mig på WSA). Älskar dem redan!

Yep, tillbaka till mitt nu. Bilder är påväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0