Gyllene

God morgon!

Igår var en helskön dag faktiskt. Gruppmötet gick bra och efter det gick jag hem, bytte om och tränade. Joggade första halvan en ganska bra bit med något uppförs hela jäkla vägen, sen sprang jag hela vägen tillbaka. Lagom död efteråt, haha, men så skönt! Efter det gick jag en våning ner till mexico och "hjälpte" dem laga mat (de lagade mat åt tolv personer, jag agerade dj, pluggade och iakttog) och sedan var det middagsparty, 12 13 personer som åt enchiladas, gott!

Efter det däckade jag gott i min säng, somnade tidigt till the Bourne Supremacy och idag vaknade jag prick klockan åtta utan väckarklocka. Idag har vi gruppmöte klockan ett på Vesbar, och nej, inget öldrickade.

Jag lär plugga till och från hela dagen idag. Ikväll ska jag antagligen se en film med Esme, men bara om jag hinner få allt gjort innan. Så, dags att sätta igång.


Brunch förra veckan med Memo, Esme och Abi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0