Hallå igen!

Skönt det är att vara uppe på benen igen förresten.. Igår vaknade jag inte till förrän vid nio tiden på kvällen, då jag och Mathias gick en tur till Countdown. Jag hade bara tänkt köpa en burk oliver, men med mig hem hade jag fisk, broccoli, morötter, svamp, grädde och purjolök. Och inga oliver? Haha, smart. Får köpa det någon annan dag.

Idag har det varit skola, sen hem och laga mat, sen vidare till AUT Library. Inte helt fel att plugga här faktiskt, speciellt nu på kvällen när det inte finns så många människor här.

Det jag pysslar med nu är en essay i Applied Ethics. Jag ska då välja ut en artikel med ett etiskt dilemma, och sen utgå från två olika etiska teorier och skriva en essä om det. Jag har valt att skriva om delfinslakt i Japan. Denna essän utgör hela 40 procent av slutbetyget, så det gäller att göra bra ifrån sig. Men det ska jag nog kunna göra, det känner jag på mig!

Om en halvtimme är det överraskningsfest för Sammie, så nu när jag har hittat min artikel ska jag bege mig tillbaka till WSA, ta en dusch och ansluta mig. Hoppas alla har det bra där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0