Helg

Hej vänner!

Nu är det torsdag, och klockan fyra är min tredje skolvecka avklarad. Har lektion om en liten stund, och efter fyra har jag även ett gruppmöte så jag gör lite research innan dess om Kina/Tibet konflikten, riktigt intressant!

I tisdags gick jag på bio med ett saligt gäng och såg Killers, som var hur rolig som helst. Igår var det gratisbio för oss som bor på WSA, Get him to the Greek tror jag den hette och den var inte lika mycket att hurra för, men den hade sina golden moments ("pet the wall"). Efter det hamnade vi i lobbyn ett par timmar och spelade biljard och pingis, otroligt underhållande, haha.

Ikväll ska jag laga mat med Memo och antagligen de andra mexikanarna, mysigt! Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Ska kanske laga mat till Noho Marae imorgon, vet inte om jag har tid under dagen pga jobb. We'll see!

Nu ska jag fortsätta med mitt, ciao!

Och bilder kommer. Har ca 600 bilder från denna helgen och nej, jag vet inte hur jag lyckas ta så många bilder, verkligen. Mest landskap dock (FANTASTISKT LANDSKAP!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0