Hum

Min mage gör underliga ljud hela tiden, jag hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk eller något. Inte så kul alls i såna fall. I alla fall så är det snart midnatt här, och snart ska jag gå till Brittany och göra enchiladas med Esme. Ja, vi är tre hungriga damer, och efter det ska vi se en chick flick och förmodligen somna i soffan. Käka biscuits ska jag också göra, en nyzeeländsk version av Mariekex och tack gode gud för att det finns här.

Jag har även gjort en "liten" beställning av svenskt gott som inte finns här, så det ser jag fram emot. Om någon har en Mentos lakrits för mycket så tveka inte, skicka den till mig och gör en student lite lyckligare, haha.

Men nu ska jag kila, nattmiddag är väl ändå för härligt? Det kan man få unna sig ibland.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej bästis! grymt härligt att läsa vad du har för dej om dagarna.:D kul. :) verkar som om du trivs bra och har det hur härligt som helst. =) vill du att jag ska skicka ner något till dej? så hojta till. ;) Är sugen på att hälsa på dej någon gång :)

Saknar dig hun, pusssss

2010-08-15 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0