Javla mog

Fan ocksa! De ringde nyss fran baren och sa att jobbet gick till den andra tjejen.. Formodligen for att jag inte kunde ga pa bartenderkursen, men jag ar inte villig att skippa forelasningar och tutorials for att lara mig blanda drinkar, det kan fan bli en dag nar jag inte har skola.. Sa jag ar ganska besviken, men a andra sidan har jag ju faktiskt jobb som jag tanker behalla tills jag hittar nagot battre. Sa det ar bara att finna nya tag, ge mig ut och soka fler jobb i restauranger och barer, det borde inte vara sa javla svart och nu vet jag dessutom lite mer hur det fungerar.

Aja. Det ska inte fa forstora min dag som annars varit jakligt bra. Vaknade upp och stack ut pa en 35 min joggingtur i Auckland Domain (stor park med rugbyplaner osv), sen nar jag kom tillbaka lagade jag lunch at mig och mina kara flatmates, pannkakor.

Eftersom det har varit en sa stressig vecka ska jag se pa en film idag, kolla lite artiklar till min essay i Ethics och bara chilledilla. Igar blev det mer an ett par ol, och runt ett tva tiden var det jag kvar med ett gang grabbar som tjatade pa mig att dra ut med mig. De ville att jag skulle bevisa att jag kan dricka som en svensk, men jag var trakig och gick och lade mig. Det ar trots allt all in ikvall istallet.

Aja, nu ska jag ta och vila en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0