Presentation

Hej vänner!

Om en halvtimme ska jag och min grupp hålla en presentation i War and Peace. Jag är ganska nervös eftersom de andra har engelska som första språk medan det bara är mitt andra, så jag hoppas att det går bra, men det ska det nog göra.

Igår blev jag inringd till att jobba, så det blev en sen kväll med jobb och ännu mer plugg efteråt. Åtminstone är det så jävla kul att jobba, så det är det värt. Och för Jasmine som undrade vad jag jobbar med så jobbar jag i en bar vilket är riktigt roligt. Jag gör vanligt barjobb såsom servering, städning, tar emot beställningar och jag jobbar även i baren. Nästa steg blir att lära mig hur kaffemaskinen fungerar samt lära mig blanda cocktails. Fun fun!

Nu ska jag käka något, sen är det game on. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0