@ the library

Hej vänner, ciao belli, hello people.

I skrivande stund sitter jag parkerad på public library, ovanligt?

Igår var rikigt nice, vi hamnade på en trevlig restaurang på K-Road och käkade pizza och drack öl. Jag har nu hittat en öl jag gillar riktigt riktigt mycket, kanske till och med en ny favorit? Jag drack den första gången på restaurangen där jag jobbar. Den heter Monteith's Radler, och är en ljus öl med ett stänk av citron, inte alls illa.

Efter restaurangen gick vi hem till Tobi som var i Samoa för två månader sen, och han visade bilder och gav oss tips om diverse saker som är bra att veta. Efter det pluggade jag i någon timme för att sedan decka till en film.

Nu ska jag fortsätta mitt pluggande, har gruppmöte om en och en halv timme och är nästan klar med mitt, så det är ganska lugnt. Sen ikväll ska jag ringa Erica och gratta henne i efterskott och snacka lite med henne, ska bli skönt att få höra hennes röst.

Men nu ska jag plugga, återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0