Tvivel

GUTEN MORGEN ALLES!

Trots att jag sov någon timmer mer än jag skulle, trots att himlen är grå och trots att jag har ett prov idag är jag ändå på strålande humör!

Igår blev det film som planerat, någon rysk action med Vin Diesel som inte alls bra dålig faktiskt. Efter filmen hamnade jag hos Mexico, trött som ett as och befann mig i en borderline ifall jag skulle med ut eller inte. Men övertygad blev jag när Memo plockade fram sin finfina tequila, och vidare blev det mot någon bar som jag glömt vad den hette för att se lite live musik. Men till min, Brittany, Abi, Memo och Mathias förvåning kom vi ungefär fem timmar efter det att livemusiken var slut, så vi fick nöja oss med några öl och sen taxi hem.

Som tur är har de alltid någon som spelar live, så jag tänker pressa på Mathias att sticka dit med mig. De andra sticker iväg och åker snowboard ikväll tror jag det är, så de kan tyvärr inte hänga med.

Och idag fick jag min efterlängtade sovmorgon. Online provet jag har idag är öppet mellan 7 am och 11 pm, så jag har gott om tid att känna mig redo för att göre det. Dock fick jag mig en smärre chock när jag kollade genom min syllabus för en kvart sen och trodde att det stod 7 till 11 am. Haha... Det hade inte varit så kul alls.

Så här sitter jag på AUT's bibla, lyssnar på Winnerbäck i egen hög person och ska alldeles strax ladda hem en drös med powerpoints. Wiehu!

Och till alla svenska studenter, lycka till med skolstarten! Det känns underligt att jag redan har hunnit med halva min termin när er inte ens har börjat, haha! Den sista intensiva veckan nu, sen två veckors välförtjänat lov.

Nu kära vänner ska jag spika planer för ikväll och fortsätta med mitt, ciao!

Och här är ett klipp med Winnerbäck live i Oslo, enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0