V

Guten Tag!

Igår hade jag så jävla kul på jobbet, ville inte gå därifrån när jag hade jobbat klart, så jag stannade en halvtimme och drack en drink och snackade med personalen, riktigt trevligt. När jag kom tillbaka till WSA gick vi och köote lite öl och satt hemma hos mexikanarna och drack och tog det lugnt. Vi stack ner till hamnen, men jag och Memo stack tillbaka vid två tiden, eftersom han tappade sitt id kort. Stackars sate! Men det var lika bra, jag skulle ändå upp tidigt idag och var inte riktigt på party humör ändå.

Riktigt seg är jag idag. Jag gick upp kvart i tio, käkade frukost och stack ut och joggade. Dock råder det en enorm brist av energi hos mig just nu, så här sitter jag just nu med värk i benen och en V energy drink i högsta hugg, redo för plugg. Imorgon är det redovisning och jag ska fan ta mig kick ass!

Planen för idag är följande

- morgonjogg
- skriva sammanfattning för powerpoint
- hitta källor till essay
- börja skriva på essay
- bli klar innan 9 pm

Och angående jobbet så står det mellan mig och en annan tjej, men igår fick jag hela tiden höra hur duktig jag var och hur snabblärd jag var så jag är ganska säker på att det är mitt. Jag fick jobba i baren och ta betalt och det är inte så jävla svårt faktiskt. Snarare skitkul. Ah, hoppas jag får det!!!!

Så nu ska jag komma igång, planen är att bli klar inte alltför sent så att jag och Esme och antagligen ett par till kan bunkra ihop oss i en soffa och se en eller två filmer.

Och by the way, om två veckor åker jag till Samoa!

SAMOA BABY


Så kommer vi bo. Hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0