Vesbar

Buongiorno!

Jag kommer nog aldrig vänja mig vid vädret här. Imorse tog jag en joggingtur innan frukost och då sken solen och det var riktigt varmt ute, trots att hon bara var kvart i tio. Men nu, när jag kom ut efter dagens enda lektion så är det mulet och det regnar, huh!? Nej tacka vet jag för den första veckan här, då sken solen var dag.

Fotbollen börjar inte förrän om två veckor visade det sig, haha, så någon match idag blir det inte. Istället blir det middag med tjejerna jag åker till Samoa med, och det lutar åt att vi äter på Vesbar, AUT's studentbar. Mycket angenämnt.

Och om 40 minuter är det gruppmöte, jag har en power point om 17 point agreement att visa upp, ska nog gå bra.
Här är lite pics från Maori village i Rotorua som vi besökte, samt en bild på grabbarna när de gjorde Hakan efter middagen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0