Viva la France

En vän till mig som jag läste samhälle tillsammans med i gymnasiet, Filip, flyttar till Frankrike om en vecka. Hur galet är inte det? Vi träffades och fikade några dagar innan jag åkte hit, och då pratade vi lite om våre utlandsplaner och jag är så jäkla glad för hans skull att även han kommer iväg.

Han kommer at bo utanför Paris, drömläget? Jag vill dit och hälsa på honom! Ah! Dock vet jag inte hur aktuellt det är att åka till Europa under lovet, men åker jag dit så är Frankrike av hög prio. Det är omöjligt att välja vart jag ska resa under lovet, jag vill ju bokstavligen åka överallt!

Jag lär inte veta vart jag hamnar förrän den dagen jag åker, och det är ju inte helt illa det heller å andra sidan.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0