Blondinbella

Woop woop, svenskt inlägg sådär mitt på morgonen!

Men jo, jag kom bara på att tänka på detta med Blondinbella. Jag har blivit helt hooked igen att läsa hennes blogg, och den är för nuvarande det enda som jag faktiskt läser på svenska (förutom några vänners bloggar). Det finns många som tycks ha någonting emot henne, men enligt mig är hon en helt fantastisk människa som vi dödliga bör, på många sätt, se upp till. Hon är blott 20 år gammal och äger multipla företag som alla går med rejäl vinst, däribland Blondinbella AB och klädesmärket Classified. Hon har dessutom lanserat en bok som säljer stort och som jag själv ska läsa när jag får tag på en (på svenska, originalspråket, givetvis). Hon är multimiljonär och har åkt Sverige runt för att föreläsa på skolor och jobbar för at bygga upp tonåringars självförtroende.

VAD MER KAN MAN BEGÄRA AV EN 20 ÅRING?

Det finns naturligtvis mycket, mycket mer hon har åstadkommit.

Men detta inlägget var inte menat som en kort sammanfattning av hennes, Isabella Lövengrips, liv eller någon hyllning. Jag ville bara säga att jag tycker hon är alldeles fantastisk med hänsyn för hennes målmedvetenhet och förmåga att uppfylla mål och drömmar.

En sann inspirationskälla.


Bild lånad från Blondinbella.se

Kommentarer
Postat av: Jacqueline Kothabuer

Isabella Löwengrip är en suverän förebild som peppar många unga tjejer att våga mer. Jag är särskilt glad att hon valde att medverka i nysläppta boken "Mediababe - nio steg till framgång med hjälp av media". Där berättar hon hur bloggen har utvecklats och vad som krävs för att få attraktiva erbjudanden och jobbmöjligheter tack vare att man syns i media. Hela boken är en manual om hur du går från bloggare till mediababe. Isabella är en av tio mediababes som ger råd och tips om hur man gör.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0