Nattuggla

Woop woop, svenskt inlagg! Ja jag ar ju en javla nattuggla ocksa. Jag har en natt varannan vecka ungefar nar jag helt enkelt inte kan sova forran tidigt pa morgonen helt utan anledning, och inatt ar en av dem. For att fordriva tiden har jag surfat omkring pa internet, skypat, bloggat och sett pa filmer. Just nu ser jag pa Chocolat, som jag formodligen redan sett minst trettio ganger, men den ar fan lika bra var gang jag ser den.

En rolig sak jag sag nu nar jag laste igenom min gamla blogg ar att jag har skrivit foljande, som inledning till bloggen:

"Detta är alltså Louise, en 18 årig tjej som bor ute på vishan i Skåne och slutar snart gymnasiet. Bloggen är en liten hobby jag har, jag älskar att skriva och här kan jag få utlopp för det som pågår i huvudet på mig. Här går det att läsa om i princip allt; skola, träning, icke-träning, festande etc. Framtidsdrömmar är att få plugga, jobba och resa, hur jag nu ska kunna kombinera allt det på en gång, men det löser sig! Just nu gäller det att ta studenten! Arrivederci!"

Ganska ironiskt att jag lyckades uppfylla mina framtidsdrommar inom ett ar, haha.

I alla fall tankte jag leka med min design pa denna bloggen, den ar ju faktiskt frukatnsvart trakig rent utseendemassigt (hoppas inte att den ar lika trakig innehallsmassigt bara).

Saa, ska leka med designen nu.

Ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0