03.00

Nu är klockan lite över tre på natten här. Jag är ganska pigg och kan lätt hålla mig vaken till sex halv sju, då det är dags för lite frukost. Och det är sjukt, jag är hur hungrig som helst, så jag kommer nog äta som en galning sen, så det ser jag fram emot.

Istället för riktig mat trycker jag i mig godis just nu. Eller ja, egentligen är det av tre syften:

- jag är hungrig
- sockret håller mig pigg (sålänge jag äter det)
- tidsfördriv

Tur att jag har svårt för att gå upp i vikt annars hade jag ju varit körd nu så som jag äter.
Hmm, hoppas de har en ordentlig frukost här, en med bacon, äggröra, kokta ägg, stekta ägg, varma mackor, svamp, färskpressad juice, rostade mackor, gröt, amerikanska pannkakor, you name it.

Åh, bara jag inte hungrar ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0