a modern myth

Ciao people!

Idag har jag tre lektioner

Applied Ethics 9-10
Applied Ethics 15-16
NZ Political Studies 16-17

Så nu har jag en lång håla. Istället för att gå tillbaka till WSA har jag pakerat mig i biblioteket för att plugga. Det är politik som gäller. Svårt, men intressant.

För att överleva dagen, som en äkta student, har jag laddat upp med: peanutbutter-jelly sandwiches, ett äpple, vatten, weetabix och två nöt bars. Inte det mest nyttiga, men det hjälper att hålla energin igång hela dagen.

Och äntligen börjar jag luska ut hur systemet här fungerar och börjar komma in i det, vilket är ganska bra. Det är ju lite skillnad mellan detta och Olympiaskolan, men åt det positiva ur de flesta aspekter.

That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0