..and I can't get enough

Ciao people!

Idag har jag haft lektioner heela dagen. Från tio till fem, sen hemom och käka snabbt och nu sitter jag på biblan och ska få lite saker gjort. Tänkte leta upp lite böcker av Platon, Aristotelses och Machiavelli bland annat, och några till till diverse kurser.

Ska även börja på ett grupparbete i War and Peace som handlar om att man ska välja en väpnad konflikt och granska den, Jag fick den jag ville (jaaaa) som är Kinas ockupation av Tibet. Awesome. Så den ska jag börja på nu.

Imorgon är det jobb, vilken tid har jag ingen aning om ännu vilket är drygt.... Men skönt ändå!

Nu ska jag sätta igång. Ikväll blir det kanske Ice Bar eller Stand Up på någon bar, men lär hamna hos Jannika och dricka en kopp te.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0