Awake

De flesta sover nog vid detta laget, och anda har jag varit uppe i fyra timmar. Det ar ju lite galet! Om en timme oppnar public library har, ungefar samtidigt som min tid gar ut pa cafeet har, sa kanske gar jag till biblioteket istallet och skyper med nagon dar, om nagen ar vaken. Annars kommer jag att vara online imorgon vid midnatt svensk tid bade pa msn och skype om nagon ar vaken och vill prata. Det ar minst sagt skont for mig att kunna prata med nagon jag kanner kan jag lova.

Samtidigt har dagarna innan varit hur roliga som helst, speciellt igar, eftersom jag lart kanna manniskor fran nastan alla mojliga lander, och vad ar roligare an att lara kanna nya manniskor?
Ett antal fragade om jag ville med ut och dricka ol igar, saklart haha, men jag avbojde faktiskt dem alla pga att jag var sa galet trott och jag somnade redan vid nio tio tiden pa kvallen, galet!

Har i Auckland ar det verkligen helt dott fram tills soluppgangen, da borjar manniskor krypa ut ur sina bon. Men innan dess tycks det vara en zombiestad man befinner sig i. Nu ar ju klockan snart nio och jag tror att det fortfarande ar dott ute och att de flesta sover, sa jag har ingen bradska med att ga ner i stan och sant.

Annars har jag inte sa mycket att saga. Ska sitta har en stund till och snacka over msn, sen ska jag gora nagot vettigt av dagen. Handla block, pennor, kalender, filt och andra div saker bland annat. Kanske en laslampa ocksa, we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0