bagels

Hey people!

Idag har varit en riktigt lång dag. Det blev inte många timmars sömn inatt, och hela förmiddagen har jag haft lektion. Efter det gick jag ner till hamnen med Rebecca för att njuta av den vackra utsikten.
Väl hemma igen lagade jag faktiskt middag åt mig, Mitch och Jon, pasta carbonara som blev totalt misslyckad men de var artiga och åt och sa att det var gott. Det var det inte, haha.

Annars har vi bara druckit ett glas vin, gått en runda i stan nu ikväll och suttit och snackat!
Jag har även ägnat de senaste två timmarna åt att baka bagels, och ska nu (02.00) ge mig in på en andra sats. Jag har nämnligen inte köpt något bröd, lika bra att baka det själv bara.

Så nu ska jag baka vidare. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0