Framme!

Nu ar jag framme!

Eller ja, jag kom ju faktiskt fram inatt (nu ar det formiddag).
Till att borja med ar det ganska kallt har, och i lagenheten finns det endast ett element och det ar inte i mitt sovrum, sa inatt sov jag med traningsstall och dubbla strumpor, under tacket. Inte ens lite for varmt blev det, men det ar det lilla.

Imorse borjade jag med att ga upp halv sju och duscha, sen gick jag och at frukost pa forsta basta cafe jag hittade medan jag fixade med mitt mobilkort. Mitt svenska nummer ar alltsa ute ur bilden nu eftersom det inte fungerar alls har. Det var lite jobbigt innan idag nar ingenting gick som jag ville, kunde inte fa tag pa nagon hemma och i tva timmar satt jag och ringde och provade olika nummer tills jag till sist kom fram till farfar, och ja, lyckan var faktiskt obeskrivlig, sa skont att hora en valkand rost, riktigt skont!

Lagenheten ar ganska fin, kommer lagga upp bilder snart nar jag kan, vet inte om jag kan gora det fran internetcafeet jag sittar pa nu direkt.

Men nu borjar tiden kila ivag, hon ar redan kvart over elva och jag vill hinna med mycket idag

Hores!

Kommentarer
Postat av: jasmine

åh vad spännande. vad för roligt ska du hitta på? pusssssssss

2010-07-08 @ 16:14:59
Postat av: Anonym

ååå underbart lollo=) jag är så spänd får både rysningar och tårar när jag läser vad du är med och går igenom. Jag älskar dig och jag kommer till dig ska du veta! Pussar Älskar dig! Din Sis

2010-07-08 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0