Friday

Morrn morrn!

Igår var helt sjukt. Haha, jag satt och kokade framför datorn och ville bara dö. Men det blev snabbt bättre faktiskt. Skytower blev det inte då det började regna som bara den någon timme senare, så vi tar dte någon annan dag.

På kvällen landade jag hos Sammie och Sammie som hade dinner party, ett gäng människor och 12 olika maträtter, lite galet hehe. Sen på kvällen satt jag med Mitch, Jon, Alex och några till och bara drack margaritas à la Jon och senare på kvällen gick vi ut. Riktigt roligt faktiskt!

Imorse var det en tripp till banken då jag hade ett möte där, så nu har jag bankkonto i Nya Zeeland, samt internetbank och snart även ett uttagskort. Så nu är jag ready to go att söka jobb osv.

Nu sitter jag på biblan och ska plugga klart och skicka in en uppgift, skriva ut cv och lite annat. Sen ska jag ta en låång dusch och sen söka lite jobb :)

Så, nu har jag annat att göra!

Och förresten kan jag stolt meddela att jag för första gången i mitt liv, helt ensam, har gjort swedish meatballs som blev hur goda som helst. Och sås!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Så hærligt att høra allt som hænder! Du verkar trivas bra som fan och det ær ju jag jævligt glad øver kan jag berætta :)



Och hur jævla stolt blir man inte øver din matlagning? ;) Kanske man har lyckats sætta liiite spår på dig ændå? ;D hehe <3

2010-07-23 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0