Hepp

Sitter fortfarande på biblan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Om två timmar ska jag till Fie och kolla på Grey's Anatomy och innan dess får jag nog fixa något att äta, läsa en bok, fördriva tid... Jag hade kunnat gå till supermarket för att handla, men håller mig helst inne när det är mörkt.

Skydive är spikat i alla fall. Vill dock inte boka eftersom amerikanarna inte är här, så jag är inte helt säker på när de kan osv. Men jag har valt vilket bolag vi går genom och pris för skydive + bilder + video hamnar på runt 2500 kronor vilket jag tycker det är 100% värt. Det hade jag kunnat äta nudlar i en månad för attt göra utan tvekan. Det kanske jag får göra dessutom, haha. Worth it!

Nu ska jag in och kolla runt lite på AUT Online som fortfarande är ett mysterium hur det fungerar, dock nödvändigt för att klara studierna så det är bara att sätta igång.

Sen ska jag se om jag kan göra utskrifter här så jag kan skriva ut mitt cv.

Aja, ser sjukt mycket fram emot skydive. Woop, sjukt exited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0