Lugn helg

Det blev inget med Waiheke.

Istallet bestamde jag mig for att stanna hemma och soka jobb istallet, vilket gick mer an bra. Lamnade ut cv pa diverse stallen och efter en timme blev jag uppringd och ytterligare en timme senare satt jag pa jobbintervju, sa pa tisdag ska jag ivag och prova uniform och provjobba, roligt roligt!

Har dessutom en ganska sakrad plats pa ett annat stalle dar jag eventuellt ska provjobba nasta helg, fredag eller lordag sa det ar skont det med.
Idag ska de flesta till hot beaches och bada, men jag stannar hemma, idag igen. Kanner mig sjukt trakig med det finns en dels aker jag masta ordna infor tisdag samt lite laxor som ar lika bra att ha gjorda, har trots allt ett ar pa mig att aka till hot beaches och jobb ar viktigare for tillfallet.

Nagon skydive lar det inte heller bli, vilket ar enormt trakigt men aterigen har jag gott om tid, sa jag borde inte stressa sa mycket.

Annars ar det en skon dag aven om jag bara segat. Gick upp vid halv nio tiden och gjorde amerikanska pannkakor till frukost, sen tog jag en lang dusch och har sitter jag nu pa biblioteket, lyssnar pa 30 seconds to mars och bara tar det lugnt.

Snart ar det dags for noho marae weekend, som innebar att vi (som anmalt oss) ska tillbringa en helg med maori folket, uppleva en del av deras kultur och traditioner, lara kanna varandra och have a great time, simply. Med oss ska vi ha en ratt som representerar ens land, sa darfor ska jag ta med mig swedish meatballs (som jag nu till och med vet hur man gor), vad annars kan man gora, finns ju knappt nagra svenska ratter..

Men det ser jag fram emot hur mycket som helt iaf, det kommer bli galet kul.

Men har inte sa mycket mer intressant att tillagga tror jag, ska forsoka tjata pa Jon att aka upp i Skytower inatt for att fota solnedgangen, om det inte borjar regna denna gangen med.

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0