panic

Åh FAN vad detta är helvete. Jag är så sjukt stressad nu, hjärtat rusar i 700 slag i minuten och helt vill jag bara sätta mig i ett hörn och gunga. Men icke.

I alla fall har jag haft lektioner hela dagen, skulle inom biblan en SNABB runda, men min sjukt sega skitdator tog en halvtimme att starta upp så snabbt blev det fan inte.
Stressad är jag iaf för att det är ett jävla strul med csn, sjukt sega är dem. Dessutom ska jag möta Jon om 20 min, ska till Skytower och se på solnedgången. Sen vid sju halv åtta ska jag till Sammie som har ett dinner party, sen ikväll ska jag äntligen få slappna av då jag, Mitch, Jon och Alex mfl ska ha en Tequilanight, såååå gött.

Ja, jag är alltså ledig från skolan imorgon.

Men nu ska jag försöka bli på bättre humör (har inte ätit på hela jävla dagen) och springa till Wellesley, ta en skitsnabb dusch och äta och hinna med allt på något mirakulöst vis.

Fan att en dag som detta ska gå till fan pga teknik, hate it!

Aja, lär bli bättre så fort jag ätit. Ska äta som fan nu, och inte gå hit till biblan igen förrän jag har tid. Typ imorgon.

Och juste, nästa fredag ska jag hoppa ut ur ett flygplan. Yes, det är bestämt nu.

Like it!

Kommentarer
Postat av: Marcusmelisa

A very nice site keep it up. Regards

2011-05-26 @ 07:31:16
URL: http://marcusmelisa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0