Pics.










Okej. Tack och lov för att det finns reseförpackningar till exakt ALLT!
Och tack ännu mer för att Hard Rock Cafe faktiskt hade öppet här, till skillnad från Krakow och Prag, där det var stängt och det inte blev någon tröja... Men nu har jag inhandlat en finally och god damn den är snygg! Har velat ha den klassiska länge men denna var mycket snyggare, så körde på den istället.

Nu är klockan 01.00 här, och jag ska gå på planet 07.45, så jag ska nog sitta här ett tag till. Jag tänkte fördriva tiden på datorn genom att blogga, Facebooka, spela spindelharpan och lyssna på musik.

Ska dock springa på toa nu (Changi har de finaste offentliga toaletterna jag någonsin sett), sen parkerar jag mig här igen.

"Good bye, and thanks for all the fish"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0