Saturdaaay

Idag ar forsta helgdagen har i NZ.
Jag vaknade fem imorse och var sjukt rastlos sa jag lagade lite mat och fryste in sa jag har den dag jag inte orkar stalla mig och fixa med mat,s a det ar skont. Sen kollade jag pa film och vantade pa soluppgangen sa jag kunde ga ut. Jag kanner mig inte tillrackligt orienterad har for att ga ut nar det ar morkt ensam annu, studenter ar en stor maltavla for ranare namnligen.

Nu ar klockan atta har, och jag vet inte riktigt vad dagen ska ga at till. Jag tankte forsoka fixa ihop ett gang att laga middag tillsammans med, som vi snackade lite om igar, och aven hitta warehouse och kopa en filt sa jag inte fryser ihjal har.

I skrivande stund har jag pa mig langa jeans, linne, tshirt, min allra tjockade kofta, dunjacka och en sjal. Helt galet! Det ar riktigt kallt har, men det blir som tur ar varmare framat dagen.

Men jag fortsatter senare nar jag sitter pa biblan.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Karltindra

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-09-20 @ 10:54:00
URL: http://karltindra.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0