Sometimes

Ciao people!

Igår orkade ingen laga mat, så jag, Mitch och Alex som är här på besök från USA drog till en mysig liten italiensk restaurang istället och käkade där. För min del blev det ett glas vitt underbart gott vin och pasta med pilgrimsmusslor och räkor, såå gott!

Ikväll blir det kanske taconight, grabbarna står för matlagningen! Annars blir det imorgon. Mexikanskt tema alltså med tacos, margarita och glass till efterrätt (inte lika mexikanskt men gott ändå). Efter det är det min tur att stå för maten imorgon eller torsdag och då är det köttbullar med potatis och svampsås som gäller, hell yeah!

Idag har jag bokat möte med banken så jag ska dit igen på fredag och öppna mitt bankkonto där. Jag har dessutom köpt en ryggsäck från Kathmandu och skrivit klart mitt cv. Ska bara skriva ut ett gäng kopior så jag kan börja söka jobb. Good, börjar flyta på nu.

Annars är det inte så värst mycket som händer. Igår var det första skoldagen som såg ut såhär:

10-12 States and Nations
1-4 War and Peace
4-5 New Zealand Political Studies

Alla kurserna var hur intressanta som helst!

Idag har jag bara en lektion 2-3, alltså om en timme. Så här sitter jag och lyssnar på musik och försöker fördriva tid vilket inte är det allra enklaste.

Höm höm, har inte så mycket mer att säga nu tror jag. Ska försöka bli klar med att boka tid till skydiving snart, som jag ska göra med Mitch och Jon som verkar på att göra det. Jon verkade sugen på att hoppa bungeejump idag dessutom, haha galning!

Hoppas de blir ett skydive snart, dock är det dyrt. Runt 1500-2000 kronor, men det är så sjukt värt det.

Hepp, tillbaka till mitt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0