the best flatmates!

Hej världen!
Jag är hemma från en liten utekväll, margarita night på en nattklubb. Dock ingen margarita för mig iom att jag har KEY imorgon aswell, men jag kanske har lyckats bryta min jetlag så det är skönt!

Kursen idag gick hur bra som helst, och i eftermiddags gick jag och ett gäng till Mount Eden för att se solnedgången och jag kan lova att det är den vackraste utsikt jag sett i hela mitt liv. Det tar ca 45 minuter att promenera dit och jag ska dit igen på söndag om det är fint väder med Mitch, John, Sara och Esme och kanske några till och ha en picnic i solnedgången, riktigt mysigt!

Och ja, jag har verkligen de bästa flatmates man kan ha! De är trevliga, snälla, de ställer upp i vått och torrt oavsett vad. Ja, jag är lyckligt lottad att ha hamnat med dem!

Nu ska jag läsa i Odd Thomas och somna snabbt! Ciao, bilder kommer imorgon eller någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0