Ueh

Uuuuh vad trott jag ar.

Det tradlosa internet har pa biblan ville inte alls fungera sa nu far jag sitta pa en jakla lanedator istallet. Drygt. Nar jag kommer tillbaka till WSA ska jag slanga mig i soffan, dricka loads of tea och ata nagot onyttigt. Lar landa hos Jannika om hon inte ar sugen pa at sticka ut och dricka ol, for det ar verkligen inte jag. Vet som sagt annu inte nar jag ska till mitt forhoppningsvis framtida jobb, kan vara 7 pa morgonen eller ett pa natten.

Aja, det far ju ga som det gar. Har ett annat pa g ocksa och ska ut och soka pa restauranger och barer nu nagon eftermiddag nar jag har tid.

Nu orkar jag inte mer. Uuuuuhh.

Dessutom forstar jag inte riktigt hur man hittar bocker har (samma system som pa svenska bibliotek men jag fattade inte sa mycket av det heller om jag ska vara arlig) sa Platon och de andra far vanta nagon dag, ska leta pa skolans bibliotek istallet. Eller fraga om hjalp har om jag hinner innan de stanger.

Annars blir alla planer fler och fler, omoligt att bestamma vad som hander harnast eftersom alternativen ar oandliga. Och jag vill saklart inte lata som jag har trottnat pa denna underbara staden, men nu vill jag se nagot annat an Auckland. Haha, jag tvivlar starkt pa att jag nagonsin kommer att kunna kanna mig helt tillfreds pa en plats. Men det gor mig ingenting.

Det ska bara till att allting klaffar om jag ska kunna aka bort. Vi far se helt enkelt hur det blir, nu ska jag fortsatta med mitt ochs en ska jag soooova lange imorgon (om jag inte ska jobba).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0