You (never) had me at hello

Åh vad underbart detta är. Klockan är halv sju på morgonen och jag är inte speciellt trött. Jag är ganska säker på att jag kommer sova som en sövd get på planet och det ser jag fram emot. Bara sätta igång en dålig film och däcka till den. Nu den sista timmen har jag bara glidit runt och lyssnat på musik och luktat på diverse parfymer.

Några grymma låtar jag har lyssnat på idag

Robyn - Handle me
Foo Fighters - Hell
Kings of Leon - Notion
John Mayer - Free Fallin'
Markus Krunegård - Hjälp
Lars Winnerbäck - Balladen om konsekvenser
David Guetta - Memories
Metallica - Enter Sandman
Hardcore Superstar - Shame
Blondie - Heart of Glass
Rolling Stones - Satisfaction

Ja, bland annat. Skönt med lite bra musik om inget annat. Om en timme ska jag leta upp min gate och gå in i planet, awesome! Vad gör jag fram tills dess då..? Hmm, detta eviga väntande. Det är dock inget speciellt jobbigt. Hade inte underlättat om jag hade varit med någon trots allt, väntandet är lika tråkigt ändå. Flygturen är lika lång. Nej, fördelen med att resa ensam är att man kan lyssna på musik och vara sjukt osocial utan att en jävel bryr sig. Fördel med sällskap, ja, sällskapet och att man kan dela upplevelsen med någon. Jag ser egentligen bara fördelarna med de båda, båda fungerar för mig.

Dock hade jag inte fixat att åka på semester ensam, det har jag väldigt svårt för mig. Dock har jag tänkt åka till Australien själv.... Haha, bra där. Men jag tror att man fixar det mesta så länge man ställer in sig på det.

No limits!

Nej fy fan vad utdraget detta är. Jag vill bara hoppa på planet och se vem jag ska sitta bredvid.
På planet till London hamnade jag bredvid ett engelskt par med en liten pojke på 18 månader. Först blev jag lite orolig över att han skulle skrika, men han var så snäll och go hela resan och hur söt som helst. Och han kastade dessutom bullar på mig! Haha, verkligen jättesöt.

Hoppas jag hamnar bredvid någon trevlig nu med som jag kan snacka lite med. Vore skönt att använda munnen till annat än att fråga med, vilket jag knappt gör ens. Haha, verkligen illa.

Nä fy fan. Jag vill komma fram NU NU NU!! Ååh jag har väntat på detta i nästan 5 månader och nu känns det nästan som mest avlägset när jag är så nära, kan ingen bara teleportera mig till Auckland så jag kan se hur det ser ut, andas luften, känna temperaturen och se människorna?

I'M FREAKIN' OUT HERE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0