Kära blogg

Jag sitter just nu med en katalog från IBS framför mig med min utbildning uppslagen. Om och om igen har jag läst den för att se om där står något nytt som jag missat tidigare. Men det gör det inte.

Det jag gillar mest i den är vad det står under "Möjliga arbetsområden":

"En medlare utses ofta efter en förfrågan från två tvistande parter. Det kan handla om konflikter mellan olika stater, mellan olika grupper i ett land eller om en konflikt i ett mindre sammanhang. Tänkbara arbetsgivare är internationella organisationer som tex FN, statliga myndigheter såsom UD, humanitära organisationer som Röda Korset och internationellt verksamma företag. Du kan även använda dina kunskaper om konfliktlösning inom många andra arbetsområden tex som personalansvarig, lärare eller gruppledare. Du erbjuds också möjligheten att studera vidare på mer avancerade nivåer och masterprogram."

Låter så perfekt för mig!

Här kommer lite bilder på hur det ser ut där jag kommer att bo











































Bilder lånade från denna bloggen

Det blir roligare när jag kan lägga upp egna bilder, men det dröjer inte så länge. Ska bara skaffa mig en gedigen systemkamera som tar bra bilder.

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0