Det händer

Okej, nu händer det mycket. Mina papper har ju kommit, och jag har fått en kod från CSN där jag kan följa utvecklingen med min ansökan om studielån, som jag inte ser någon som helst anledning till att inte få. Under tiden är det så att jag kan boka flyg redan nu, vilket är freakin' wonderful! Fast jag väntar nog med att boka flyg tills efter informationsmötet den 11 maj, så jag ska hålla ut nu, tro mig det är spänt!

Jag hoppas att de andra som ska läsa Conflict Resolution också går på informationsmötet och att de är trevliga, och kanske kan man synka flygen? Om jag har tur iaf.

Dessutom finns det en kandidatutbildning med Conflict Resolution som huvudämne, kanske ska jag läsa det efter mitt år där? Det kan bara tiden avvisa, skulle vara helt underbart iaf om jag väljer att göra det.

Annars är det som vanligt nedräkning, 2 månader kvar ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0