03.00

Hos er ar klockan fem pa dagen, och har hon tre pa natten. Ja, jag vill inte pasta att det var meningen att sitta uppe med tanke pa att jag ska upp om tva timmar, men jag hamnade hos Fred och vi har bara druckit varsin ol och pratat om allt mellan himmel och jord; skola, livet, resor, framtidsplaner, you name it. Hur mysigt som helst och jag ar inte direkt trott faktiskt.

Men som sagt, klockan fem ska jag upp igen och borja forbereda mig pa att sta i ko en stund. Forst ska jag plocka ut pengar, komma ivag till butiken dar biljetterna saljs och framforallt se hur stor efterfragan ar. Jag struntar i om jag masta koa i fyra timmar, det ar latt vart det! Utan tvekan! Jag ska se U2 och Jay-Z har, och det ar dessutom forsta gangen nagonsin som Jay-Z upptrader i Nya Zeeland och vem vill inte vara med om det?

Huuuh, annars.. Varen har kommit hit antligen, och aven om det ar mitt i natten nu ar det anda ganska varmt vilket verkligen uppskattas, haha! Nar jag kommer hem fran Samoa bor det vara betydligt varmare an det ar nu vilket ar helt underbart.

Sen imorgon formiddag blir det nog en svang till frisoren om jag lyckas halla mig vaken eller ens fa min biljett innan elva, sa det haller jag tummarna for. Och pa lordag ska jag kopa mig en liten resvaska till Samoa, jag tror inte att det ar en speciellt smart ide att aka dit med min mega stora illrosa resvska som jag och lite till far plats i.

Aja, just nu har jag inte sa mycket intressant att saga.. Ar excited infor att fa kopa min biljett och sakra min konsert, hell yeeeah!

Men nu ska jag strax ta en nap pa Esmes soffa, ha en bra dag alla hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0