Fortfarande onsdag

Usch, det är onsdag och som vanligt är det liv och rörelse här. Jag väntar mest på att klockan ska passera "utgång" så att alla studenter försvinner härifrån ;) Haha! Nej, kanske inte riktigt så, lite bakgrundsljud är bara hjälpsamt för mig när jag pluggar!

Det är i alla fall skönt att skriva om ett ämne som faktiskt intresserar mig och som jag gärna engagerar mig i, så tack och lov för etik. Förvisso är det lagom deprimerande att skriva om hur japaner slaktar delfiner skoningslöst, äter dem och blir sedan sjuka.

Min hand värker förresten fortfarande vilket är otroligt irriterande. Jag väntar bara på att den ska läka någon dag så jag kan börja schamponera håret med båda händerna igen. Och ja, det är faktiskt svårt att göra det med båda händerna, det tar en jäkla tid!

Och just nu har jag skrivit en fjärdedel ungefär. Önskar jag hade mer ord på mig, jag hade kunnat skriva hur mycket som helst om detta, men det är bara att koncentrera det så mycket som möjligt och hoppas på det bästa.

Hum hum, annars är jag så jäkla seg idag. Jag förstår inte hur alla kan vara på topp här. Beror iofs förmodligen på att de flesta här har börjat dricka och ser fram emot en vild utekväll. Inte helt oförståeligt! Själv sitter jag här med ungefär 100 artiklar

Vad händer det annars här då?

- imorgon är det sista skoldagen innan två veckors mid-break vilket kommer att bli så jäkla skönt!
- på fredag säljs biljetterna för U2 och jag ska ha en
- på tisdag åker jag och ett gäng tjejer till Samoa i en vecka
- sedan har jag en veckas ledighet här att spendera precis hur jag vill

Nu: plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0