lever

En pizza, vitloksbrod och nagra agg senare (plus fyra timmars somn) och jag ar pa topp! Ser dock inte ut som att vi drar ut ikvall.. Ska motas upp pa WSA 02.45 for att sticka till flyplatsen, flyget gar 6.30 och jag langtar som en gris efter solen och varmen.

Igar stack jag, Brittany och Esme ut for en ol eller tva pa Danny Doolans, irish pub. Slutar med hundra tequila shots och hemma igen atta pa morgonen. Nar vi kom hem gick jag upp till mig, kakade hamburgerbrod och sen stack jag ner till Brittany och drack lite mer tequila. Bra natt!

Sen runt halv tio stack jag vidare till ett shoppingcenter med ett gang toser och shoppade lite, kopte en mega stor handduk och lite annat smatt och gott. Ar 100% redo for strand och varme nu!

Gick och la mig gjorde jag inte forran vid fem nar jag var tillbaka fran shoppingen och hade atit.. Sa fyra timmars somn senare och har sitter jag. Jag har verkligen en underlig formoga att halla mig vaken lange, ingen har som kan sla mig, haha. Anywho sa ska jag duscha nu och sen prega mer det sista i vaskan, se pa Bones med Esme och vanta pa att klockan blir Samoa dags!

Ha det bra i Sv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0