Marx

Min goa van Alexander kom in pa sin utbildning pa AUT, sa i februari utokar svenskarna med en och jag ar sa javla glad for hans skull, helt underbart!!!! Grattis till dig!!

Idag ar det back to reality, jag sitter pa AUT library med en hog bocker om Marxism, jag ska namnligen skriva en essa om Marxism och hur framtiden ser ut for just den ideologin i states and nation vilket kommer bli roligt faktiskt! Utover det ska jag aven skriva en essa om China och Tibet konflikten som jag hade redovisning om for ca tva veckor sen, ska bli roligt aven det!

Annars kan jag saga att min mobil fungerar vilket ar ett under med tanke pa att den blev totalt drankt i Samoa nar vi blev utsatta for tva timmars monsun mitt under var Tour de Samoa, min ryggsack var full med vatten haha. Den ar lite konstig men den fungerar atminstone vilket at det viktigaste.

Annars har dagen gatt at till att skriva tre brev, klura pa mina essaer och catch up med alla andra studenter som varit ivag ocg rest pa Fiji och Sydon.

Bilder fran Samoa kommer upp sinom tid, kanske redan idag. Jag har tagit nastan 800 bilder sa alla far ni inte se, men nagra stycken :)

Nej, det ar faktiskt skont att vara hemma igen i "kalla" Auckland, till rutinerna och plugget. Det pirrar nastan i magen pa mig nar jag tanker pa att jag ska skriva tva essaer om nagot jag faktiskt tycker ar roligt. Ibland kanns det lite trakigt att jag ar inne pa min forsta termin nar de flesta ar pa sitt sista ar i sin bachelor eller gor sin master, men jag alskar faktiskt att vara student och att plugga har aldrig stort mig, sa kanske ar det inte sa fel anda?

Och jag har tankt mycket pa vart jag ska gora min bachelor och jag har kommit pa en plats som jag vet med all sakerhet att jag hade alskat till 100%. Vad vet jag inte annu, men en plats ar alltid en utgangsplats, vem vat var jag i slutandan hamnar? Jag tanker sikta in mig pa denna platsen iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0