Gammalt inlägg från 7 oktober 2009

This is an old post from my previous blog from ctober 7th 2009. 1,5 years before I knew I would come to New Zealand. I find it rather amusing to read now afterwards.



Det är sjukt så mycket jag har skrivit idag i bloggen.. Men så blir det när man sitter vid datorn, måste skriva ner allt som pågår i hjärnan, inte så mycket men alltid något!
Nu börjar mitt humör gå nedåt, dels för att jag inte fått något socker i mig under dagen (rehab är ett alternativ) och dels för att jag bara är allmänt... jag vet inte, besviken? Arg? Något är det ia alla fall och det är inte bra.
Och när man på det läser om människor i min ålder som redan jobbar heltid, köper lägenheter (nej, inte bara hyr utan köper) och blir eknomiskt oberoende med sina egna företag.
Och här sitter jag.
Utan jobb.
Utan pengar.
Utan någon affärsidé.
Utan något alls tycks det som.

Ja, sån här blir jag alltså, inte bra alls.
Inte bra.......

Så nu ska jag gå och lägga mig i min säng, läsa i min läskiga bok och glömma mina bekymmer, kommer ju ändå en hel drös imorgon så varför bry mig om dem nu?
Det enda jag borde bekymra mig om är vem fan jag ska åka på semester med... Fattar inte, kan verkligen ingen? Gud så tråkigt detta är, fattar inte hur alla står ut med att bara leva samma jävla liv dag ut och dag in, gör något!!!!!

Men Malin i klassen va sugen hon med, kanske kanske till jul?
Saken är den att åker jag med henne över jul är det mycket möjligt att det blir två veckor i Thailand istället för en helg i London, WAH! Hur kul vore inte det liksom?
Det gäller bara att hitta de billiga resorna och jag tror att det är fixat. Så det är bara att hålla tummarna. Om det inte blir av så är det ju inte så mycket att sörja egentligen heller, men det bästa är att om två veckor har jag mitt på det torra, sen ska jag bara hitta någon... Någon någon någon som också har det och som bara vill boka en sista minuten och sticka.
Någon?

Jaja, visst alla vill resa men ingen kan. Ingen vill resa trots att alla kan. Haha så jävla skadat.
Om inget annat så kommer jag änå jobba/studera/bo utomlands någon gång i framtiden och då är det "bye bye shithole" på Sverige! Wii!

Så nu ska jag alltså gå och läsa.

Om jag helt plötsligt inte längre är i Sverige så bli inte förvånade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0