Monolog

- Snart flyttar jag
- Japp
- .. till Sverige
- Mhm
- Jag får träffa alla jag saknar så mycket
- ..
- Men jag lämnar så många bakom mig samtidigt
- Sånt är det
- Det är sorgligt, men det är så samtidigt så KUL
- Jaha?
- Är det inte det?
- Är det?
- Jo..? Visst fan ska det bli kul
- Säker på det?
- Jo... Klart jag är säker
- Det är inte jag

Jag kan inte riktigt komma fram till vad jag vill.




Gretchie, here's a translation just for you. An inner monologue had to be in Swedish, after all.

- I'm moving soon
- Yeah
- .. to Sweden
- Mhm
- I'll get to see the people I miss so much
- ..
- But I'm also leaving so many people behind
- That's life
- It's sad, but great at the same time
- Oh yeah?
- Isn't it?
- Is it?
- Yeah..? Surely it'll be great
- Sure of that?
- Yeah.. Of course I'm sure
- I'm not

I can't be the only one experiencing this? Am I?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0