En massa kärlek till Sverige

Nu blir det ett inlägg på svenska eftersom det är riktat till mina närmsta där uppe i Sverige!

När jag är här nere blir det svårt ibland att uppskatta vart jag kommer ifrån (även om jag är mer patriotisk än någonsin tidigare), och visst känns det svårt att behöva lämna detta vackra land så snart, men i slutändan så älskar jag Sverige med självfallet, och alla mina närmsta där.

Jag känner mig hemsk ibland för att jag är så hemskt dålig på att höra av mig. Jag trodde att jag skulle ha mer tid över denna terminen med blotta två kurser, men det har visat sig vara ännu stressigare eftersom dessa kurserna är betydligt svårare och mycket mer att göra/läsa/plugga. Det är okey för mig, men jag måste ändå be om ursäkt för att jag inte så ofta svarar på mail direkt, har tid att skypa eller ringa. Absolut vill jag snacka med er, men jag har helt enkelt inte alltid tid till det. Tidsskillnaden spelar stor roll den med!

Mest tänker jag på mamma, som alltd stöttar mig och finns där. GUD vad jag saknar dg mutti! Hade inte tackat nej till en av dina bamsekramar just nu! Och tänk när jag kommer hem, då kommer jag kunna laga mat åt dig och vara lite vuxen, inte helt illa det va?

Och Nicole, vi har inte pratat så mycket, men jag tänker på dig väldigt mycket och ser så mycket fram emot att få träffa dig igen. Jag är nyfiken på vad som händer i ditt liv och jag längtar tills när vikan snacka face to face och bara umgås och ha kul!

Sen Malin.. Behöver jag ens yttra mig? Du är ju något i stil av halva mig. Jag kan inte ens beskriva hur det känns att vara utan dig, helt sinnessjukt. Jag är glad över att ha åkt hit ensam, men skulle jag ha tagit med mig så skulle det såklart vara du! Du är nog den enda som faktiskt kan läsa mina tankar, och som vet mer än någon annan. Jag saknar dig så mycket att det gör ont i hjärtat på mig, och oavsett om jag så gifter mig så kommer du ändå vara min andra hälft! Din galna jävel, fan vad kul det kommer att se dig snart igen!

Utöver dessa finns det ju så många som jag saknar och tänker på så jäkla mycket. Men mamma, Nicole och Malin är de jag känner att jag bör prata oftare med, ni betyder så mycket för mig. Det enda som gör det lättare för mig att åka tillbaka till Sverige är för att ni, och så många till, är där.

Nu mina vänner ska jag sova. Jag har lektion imorgon bitti, sen är det firande av St. Patrick's som gäller, kommer bli helvilt. Ska försöka lägga upp bilder på bloggen sen från det.

Lot's of love from down under


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååå vad jag längtar efter att få ge dig bamsekramar <3 och ser fram emot din mat och att bara ha dig nära :) Tack för ett jättefint inlägg, sitter här med tårar i ögonen och ett oerhört varmt hjärta. Jag älskar o saknar dig så mycket att jag inte finner ord <3

2011-03-16 @ 15:12:38
Postat av: Nicole

Mitt fina lilla söta hjärta! Ja, här sitter jag också med tårar som bara rinner och rinner. Saknar dig så otroligt mycket! Ser fram emot att ha dig här hemma! Älskar dig så mycket lillasyster <3

2011-03-20 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0