Framtid - Future

Jag insåg precis att om ungefär tre veckor får jag reda på om jag blev antagen till någon av utbildningarna jag sökt in på. Ganska nervöst. Iof, blir jag inte antagen så har jag ju i alla fall ett år att kunna jobba och betala av skulder. Då hade jag också haft ganska gott om tid att kunna ordna med bostad, jobb osv där jag ska plugga. Jag får ta det som det kommer.

I just realised that in approximately three weeks I'll be notified whether I got accepted to any of the studies I applied for. If I'm not accepted, at least I'll have a year to work and pay off my debts. I would also have some more time to figure out how to do with apartment and working situation where I'll be studying. I'll just have to take it as it comes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0